8 Ocak 2017 Pazar

Mybb En İyi Seo Ayarları

Son zamanlarda yeni bir oyun forumu açmayı düşündüm ve bundan dolayı bir script ihtiyacım oldu. Forum scripti için bir çok araştırma yaptım ve mybb ile başlama kararı aldım. Mybb ile tanışmam bu şekil oldu ilk başta nasıl bu yola başladığımı anlatıyım.

Boştaki domainleri gezerken ne alsam falan gibi düşünürken oyunlarla alakalı bir domainin boş olduğunu fark ettim. Yukardaki resimden hangi domain olduğunu anlayabilirsiniz. Daha sonradan bu domaine ne yapabilirim diye googlea yazdım ve genelde bu tip sitelerin hepsinde toplist benzeri server tanıtımı siteler olduğunu gördüm. Açıkcası bu siteler çöp sayılabilecek sitelerdi ve işime yaramazdı. Domaine yazık etmek istemedim.

Daha sonrasında forum kurayım dedim ve aklıma direk önceki yıllardan aşina olduğum vbulletin geldi. Vbulletin kurdum daha içerik bile girmedim lisans araştırması yapıyordum çeşitli sitelerde vbulletin 3.8.4 lisansı arıyordum. Hemen bunun ertesi günü vbulletin mail attı ve uyardı beni. Bende sildim tabiki siteyi ve bunun devamında ücretsiz forum scriptlerine bakmaya başladım.

Mybb ile tanışmam burada oluyor işte.. baktım güzel bir scripte benziyor aldım kurdum falan. Linklerde forumların önüne "forum" konuların önüne "konu" gibi kelimeler ekliyordu. Yani bu ne demek siteadı.com/forum-forumadı ve siteadı.com/konu-konuadı.html bu şekilde oluyodu ve bu benim istemediğim bir şeydi önec bunu çözdüm. Google seo eklentisi kurdum ve burada işte en çok yapılan hatayı söylüyorum.

Mybb de titlelar yanlış arkadaşlar bütün titlelar yanlış. Normalde "forumadı-siteadı" şeklinde olması gereken titlelar mybb de tam tersi ve bu yanlış bir işlem bunun için bunu düzeltmeniz gerekmekte.

0 yorum to “Mybb En İyi Seo Ayarları”

Yorum Gönder