4 Ekim 2016 Salı

The Pirate: Caribbean Hunt incelemesi

The Pirate

Oyunu daha önce Android platformunda telefonumda oynamıştım. Sizi telefon ekranına 1-2 saat kitleyebilen oyun çok azdır ama The Pirate: Caribbean Hunt bunu çok rahat bir şekilde başarıyordu.

Ben artık oyunu bitirmiş (evet oyun SinglePlayer ve hikayesi var) olarak diğer gemileri çok çaba sarf etmeden yok ederken bir baktım oyun steam de çıkış yapmış ilk gördüğümde paralı olacağını zannettim ama Steam'de de F2P yapmaya karak vermişler. İlk başta tam olarak anlamadım neden böyle karar verdiklerini çünkü, bu oyunda bir kuruş harcamadan da zevk alabilirsiniz ve Steamde 24 TL ye yayınlansa bile alınıp oynanılabilecek kadar içeriğe sahip bir oyun üstüne her hafta güncelleme geliyor mesela oyun ilk başladığımda 4 taraf vardı bular İspanya, İngiltere ve Fransa gibi..

İleriki aylarda gelen güncellemelerle birlikte taraf sayısı 8-9'lara kadar çıktı. Ama bu taraflar güncelleme ile eklendi evet ama oyunda bir tarih var (SinglePlayer faydaları) Siz ne kadar oyunda zaman geçirirseniz zaman ona göre ilerliyor buna görede tarihteki olaylar gerçekleşmeye başlıyor bu olayların sonucu olarakta yeni taraflar karşımıza çıkıyor mesele Portekiz bunlardan bir tanesi

Uzun lafın kısası oyun geçekten türün en iyileri arasında olmaya aday SinglePlayer ve MP olması ayrı güzellik oyunlara genelde puan vermem ama çok az bilinen bir oyun olduğundan puan olarak 10 üzerinden rahatlıkla 8 verebilirim ileride daha fazla hikaye görevi eklenirse 9 puanlık bir oyundur.

Not olarakta şunu ekliyeyim oyunun F2P olamasından korkuyorsanız veya ön yargınız varsa ben oyuna 10 TL yatırmıştım telefonda oynarken bir gemi aldım ve Promosyon olarak bana bir gemi daha vemişlerdi zaten ondan sonra oyun çok kolaylaştı benim için çünkü çok fazla çabalamam gerekmedi ama size tavsiyem gemi almamanız Town pack gibi farklı içerikleri almanız çünkü en güçlü gemiyi para vermeden alabilirsiniz ama Town pack gibi içerikler oyun içi ile elde edilmiyor diye biliyorum. Yazımı bitirirken aklıma çok fazla saymadığım içerik olduğu aklıma geliyor ama bunları sizin keşfetmeniz oyun zevklini daha iyi etklilecektir. Herkese İyi oyunlar :)

0 yorum to “The Pirate: Caribbean Hunt incelemesi”

Yorum Gönder