6 Ekim 2016 Perşembe

Life is Strange ilk incelemem

Life is Strange Episode 1

Bugün ki incelemem de sizlere Life Is Strange isimli oyundan bahsedeceğim. Oyunun steamde beş bölümden oluşuyor ve ilk bölümü ücretsiz olarak oyunseverlere sunuluyor. Oyun bilemiyorum yani bana biraz ergen oyunu gibi geldi karakterimizin hareketleri falan çok engensiydi. Ama genel olarak oynayış itibari ile güzel bir oyun. Ücretsizken indirin oynayın derim. Neyse yorumuma geçecek olursak:

Ben ee.... Ben... Ben... Ben ne diyeceğimi bilemiyorum sadece demek istiyorum ki oyunu bitirdikten sonra seçimleri çeşitli şekillerde yaparak, VAY ANASINI BE!

Bilmiyorum bir oyun sizde hiç kalbinizde bir boşluk, aşırı mutluluk ya da hüzüntülü göz yaşları yarattı mı fakat şunu biliyorum ki hepsini bana aynı zamanda yaşattı ve şu incelemeyi oyundan yaşadığım şok ile yazıyorum ki, oyunu ilk çıktığı gün satın alıp oynamadığım için ben tam bir gerizekalıyım... Ben bir oyun için eğer gerçekten beğenmişsem kapsamlı bir inceleme yazmadan rahat edemem fakat Life is Strange hakkında ne diyebileceğimi hiç bilmiyorum sadece ekrana ağzımı açmış bir şekilde oyunun hikayesinde sunduğu tüm şeyleri tekrar göz önünden geçirip tekrar ve tekrar "VAY BE!" diyorum.

Size şu oyunun yaşattığı hikayenin tatminlik hissini karşılayamayacak piyasanın en popüler oyunları dahi olsa bu düzeyde kaliteli içeriklerin çok zor piyasaya sürüldüğü bir dönemdeyiz ki Life is Strange' in bu dönemde çıkması da onu bir adım önde başlatıyor her açıdan, şahsen oyunların sahip olduğu puan - eleştiri - ödüllere pek aldanmayan bir insanım ve bu nedenle de oyunu uzun bir süre oynamadım satın aldıktan sonra da fakat belirttiğim gibi bu da benim yaptığım bir hataydı, sizin Life is Strange oyununda doğru sanıp yaptığınız seçimler gibi fakat sadece bunların yanında ufak bir tanesi benim de hatam...

Sonuç olarak oyunun müzikleri harika ve bir sürü de ödül almış bir oyun. En iyi müzik ödülünü almış en iyi oyun ödülünü almış steam mağaza sayfasında 10-15 tane ödül sahibi olduğu yazıyor. Oradaki bir çok oyun platformundan değerlendirmeleri yazıyor. Ücretsizken alın indirin oynayın beğenirseniz eğer beşinci bölüme kadar serilerini alır oynarsınız.

0 yorum to “Life is Strange ilk incelemem”

Yorum Gönder