2 Ekim 2016 Pazar

Film izleme siteleri için başlangıç

film izle
Bugün internette boş boş gezinirken kendi kendime bir film izliyim dedim ve açtım Google ’ı yazdım ilk çıkan siteye girdim vay be dedim bu adamlar nasıl site yapmışlar. Sonra durdum ve düşündüm ki bu adamlar yapıyorsa biz neden yapamayalım? Başladım internette araştırmaya. Her yerde yazan şeyler işte klasik yok birisi demiş ki bilmem kimin yazdığı bir wordpress teması var onu alıyorsun şöyle film giriyorsun bunu ekliyorsun falan site oluyor uçak 1 ayda 20k hiti oluyor falan fistan..
Dedim bu kadar kolay olsaydı herkes yapardı sonra araştırmaya devam ettim ve aslında bunun bu kadar da kolay olmadığını fark ettim. Milyon tane film izleme sitesi varken neden beni seçmeli insanlar diye düşündüm farklı bir şey yapmalıydım ve o ne olmalıydı? Aklıma direk sosyal medyanın gücü geldi. Evet sosyal medyayı sonuna kadar kullanmalıydım ve bazen çakal olmalıydım. Twitter da trend olmuş hashtaglari kullanarak sitemdeki filmlere izleyici çekmeliydim.
Sonra bir başka yöntem daha düşündüm ve baya yararı olacağı kanaatine vardım. O gün televizyonda yayınlanan filmleri bulacaktım ve siteme yayınlandığı kanal ile birlikte bu filmleri ekleyecektim. Bunun yararı inanılmaz derecede fazla oldu siteme bir sürü izleyici çektim.
Peki ya telif hakkı konusunda ne yapacaktım. Evet temayı kurdum hostu da güzel bir host aldım ayarladım, içeriği de girdim sosyal medyanın gücünü de sonuna kadar kullandım peki ya telif yersem. Bunun içinde sitelerin alt kısmında bulunan işte kaldırılmasını istiyorsanız cartcut at pırtmail . com adresine mail atın zımbırtısını yazdım. ( Bana kalırsa Allah’a emanet bir çözüm oldu ama neyse vardır bir bildikleri )
Ve işte en can alıcı kısım rakiplerimden kopya çekerek sitenin iç optimizasyonunu yaptım ve sitem hızlı açılsın diye cache sistemi olarak bir cdn firmasından eklentisiz bir hizmet aldım bunun yararının çok fazla olduğunu birkaç yerde okudum benim neyim eksik verdim 100 lirayı bunu da hallettim diye düşündüm.

Sonuç olarak binlerce kişi sayesinde milyon tane aynı içerikte sitenin arasında benim neyim eksik diyerek ileride çöp olacak ve link satışı yapıp arkasından 1 tl den film sitesi satılıyor konu başlıklı bir satış yapacağım sitede ben ekledim bu kervana. Gelişmeleri buradan takip edebilirsiniz tabi gelişme olursa.

1 yorum: