1 Ekim 2016 Cumartesi

Bugünün animesi One Piece

one piece

Daha öncelerde bir sürü anime izlemiştim death note olsun bleach olsun fakat hiç bu kadar uzun bir seriye başlamamıştım daha doğrusu hep uzun bir seriye başlamaktan korkmuştum. Bir çok kişinin bana çok fazla övmesi ve hypelaması sonucu bu animeye başlamam kaçınılmaz oldu. Şimdi gelelim animede neler hissettim.

   İlk başlarda çok heyecanlıydım değişik karakterler uzun soluklu bir şey falan derken başladım. İlk 100-200 bölüm Luffy'nin tayfasını oluşturmasıyla geçiyor hatta 300 bölüm. Daha sonralarda sürekli bir dövüş içerisindeler adeta bir Malkoçoğlu edasıyla ana karakterimiz önüne çıkanın dövüyor. Aklıma Cüneyt Arkın filmleri gelmedi değil açıkcası.

   Sürekli ama sürekli bir macerada dövüşüyorlar oradan çıkıyorlar 1 bölüm sonra başka bir macera sonra o macerada da dövüş tabiki eksik olmuyor falan derken dizi artık böyle bir kendini tekrarlamaya giriyor.

   Bunlarla da kalmıyor ilerilerde artık dövüşlerde dövüş olmaktan çıkmaya başlıyor, artık karakterler birbirlerine vurmadan dövüşüyorlar :) Bu nasıl mı oluyor? gelin anlatıyım...

   Artık fiziksel dövüş değil söz dövüşü başlıyor Luffy çıkıyor gomo gomo gomuno bilmem ne yumrugu silahı diyor ve hata atıyor o karşıdaki çarpıyor nakavt. Zoro geliyor 3 kılıç bilmemnesinin intakımının samurayı diyor havadan bir jilet atıyor karşıdaki adam pert. Ne kadar zevkli değil mi ben sana 36 ton bilmem ne ile vurdum sen bana 12 tonla vurdun ben kazandım tabiki.

   Bunlarda yetmez gibi aslında güçsüzken tam yenilecekken bu arkadaşlarım için usopa dokunma namiyi bırak gibi güçsüz karakterleri korumak için anında 10 level atlama olay ıda ayrı bir can sıkıcı nokta.

   Son olarak sözlerimi şöyle bitirmek istiyorum. Evet çok güzel animeler var, evet anime çizgi filmdir, evet bunları izliyorum ve zevk alıyorum ama para kazanmak için böyle uzatılan animelere karşıyım. Yapımcı diyor ki kardeşim biz bundan para kazanıyoruz neden 800 bölüm yapmayalım ki izliyorlar işte hop bir bakıyorsun leş olmuş. Eee 500 bölüm izlediğin diziyi bırakacak mısın tabiki de hayır oturup final yapana kadar izliceksin. 

   Sizlere önerim kısa soluklu 20-30 bölümlü animeleri ve özellikle bitmiş animeleri izleyin sonradan pişman olmayın.

0 yorum to “Bugünün animesi One Piece”

Yorum Gönder